Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Kupac je dužan da primljenu robu pošalje nazad Prodavcu u roku od 14 dana od dana saopštenja izjave o otkazu, bez drugih obaveza povodom raskida ugovora, izuzev samih troškova vraćanja.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun zajedno sa popunjenim obrascem za odustanak, koji možete preuzeti ovde.
Obrazac Izjave o odustanku od ugovora se dostavlja na e-mail adresu: office@rollingeyewear.rs ili na adresu firme:
ROLLING EYEWEAR DOO BEOGRAD (NOVI BEOGRAD)
Mihajla Pupina 10D/III
11000 Beograd
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni novac bez odlaganja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana raskida ugovora.
Obrazac o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.
Ugovor na daljinu možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o načinu i prijemu reklamacija
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj (011) 3131-668 ili kontaktirate putem elektronske pošte koja glasi: office@rollingeyewear.rs. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj (011) 3131-668, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu office@rollingeyewear.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Prodavac odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača
Roba za koju se može izjaviti reklamacija:
-
- Reklamacija se može izjaviti za svu robu u prodajnom objektu.
- Roba kupljena na akcijama, sniženjima i rasprodajama podleže reklamaciji.
- Reklamaciji zbog nedostataka ne podleže roba koja se prodaje sa oznakom „roba sa nedostatkom“.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan u PRAVILNIKU O USLOVIMA I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA POTROŠAČA, koji možete preuzeti ovde.
Potrošač može da izjavi reklamaciju na sledeće načine:
-
- Telefonom na broj: 011 3131 669
- Elektronskom poštom, na elektronsku adresu Prodavca: office@rollingeyewear.rs
- Pisanim putem na adresu:
ROLLING EYEWEAR DOO BEOGRAD (NOVI BEOGRAD)
Mihajla Pupina 10D/III
11000 Beograd - Trajnom nosaču zapisa
Pri podnesku reklamacije potrebno je da popunite obrazac Zahtev za reklamaciju, koji možete preuzeti ovde.